androméden üzente 13 éve

nem én akarom meghatározni, hanem aki ezt a szöveget iksz ezer éve megkapta h nesze rakd bele a teremtés történetébe..:DD

amúgy én jobban bízom azokban akik kicsit közelebb voltak a tűzhöz, mint pl az óegyiptomiak népsége. Kákosy ezt írja:
"Az egyiptomiak a világ létrejöttét és az ember megalkotását külön kérdésként kezelték, az utóbbit a nagy istennemzedékek utáni időre tették..."
Tehát tudni lehet h szerintük az istenek x ezer évig uralkodtak itt a Földön.
(Abydoszban a királyok listáján fel vannak tételesen sorolva az istenkirályok, továbbá a Palermói kövön, Manethón, Thotmesz listáin is szerepelnek)
Ré-ről van egy olyan történet h megöregedett és az emberek fellázadtak ellene, ekkor hagyta el valamilyen alkalmatossággal a bolygónkat és távozott az űrbe. Lehet h ezek az istenek voltak azok, akik a saját képükre teremtettek minket, ők formálták a mai humanoid fajt..

Válasz

Mátis Éva üzente 13 éve

Pontosan ez a lényeg, ha valamit nem tudsz leforditani, akkor
az értelmét sem tudod pontosan meghatározni.

Válasz

androméden üzente 13 éve

a három lehetőség egyáltalán nem fedi egymást egyrészt. másrészt a zsidók miután nem voltak ott a "teremtésnél" átvették valahonnan a történetet..ezért írtam h mikor átvették már nem értették h ki és mire gondolt, az h ennyi féle fordítása lehetséges pontosan ezt jelzi..

Válasz

Mátis Éva üzente 13 éve

A megfelelő héber szó az Isten képére és hasonlatosságára
a következő képen forditható még: az Isten tükörképére,
az Isten árnyékára, az Isten elKÉPzelése szerint.
Sokszor beszéltünk már arról, hogy a teremtés során Isten
mindenbe bele lehelte Önmagát. Minden fűszálban és minden lélekben
minden kavics- és homokszemben benne van.

Válasz

androméden üzente 13 éve

jó, az ó meg az új között ez a különbség..a régiek nem értették a történeteket, az újak meg már másról beszéltek..

Válasz

Udvardy Sándor üzente 13 éve

Korinthusbeliekhez írt I. levél 15. rész
40.
És vannak mennyei testek és földi testek; de más a mennyeiek dicsősége, más a földieké.
41.
Más a napnak dicsősége és más a holdnak dicsősége és más a csillagok dicsősége; mert csillag a csillagtól különbözik dicsőségre nézve.
42.
Épenígy a halottak feltámadása is. Elvettetik romlandóságban, feltámasztatik romolhatatlanságban;
43.
Elvettetik gyalázatosságban, feltámasztatik dicsőségben; elvettetik erőtelenségben, feltámasztatik erőben.
44.
Elvettetik érzéki test, feltámasztatik lelki test. Van érzéki test, és van lelki test is.
45.
Így is van megírva: Lőn az első ember, Ádám, élő lélekké; az utolsó Ádám megelevenítő szellemmé.
46.
De nem a lelki az első, hanem az érzéki, azután a lelki.
47.
Az első ember földből való, földi; a második ember, az Úr, mennyből való.
48.
A milyen ama földi, olyanok a földiek is; és a milyen ama mennyei, olyanok a mennyeiek is.
49.
És a miképen hordtuk a földinek ábrázatját, hordani fogjuk a mennyeinek ábrázatját is.
50.
Azt pedig állítom atyámfiai, hogy test és vér nem örökölheti Isten országát, sem a romlandóság nem örökli a romolhatatlanságot.
51.
Ímé titkot mondok néktek. Mindnyájan ugyan nem aluszunk el, de mindnyájan elváltozunk.
52.
Nagy hirtelen, egy szempillantásban, az utolsó trombitaszóra; mert trombita fog szólni, és a halottak feltámadnak romolhatatlanságban, és mi elváltozunk.
53.
Mert szükség, hogy ez a romlandó test romolhatatlanságot öltsön magára, és e halandó test halhatatlanságot öltsön magára.
54.
Mikor pedig ez a romlandó test romolhatatlanságba öltözik, és e halandó halhatatlanságba öltözik, akkor beteljesül amaz ige, mely meg vagyon írva: Elnyeletett a halál diadalra.

Válasz

androméden üzente 13 éve

a bibliai hasonlat ebben az esetben puszta metafóra..ki tudja kire kikre gondoltak mikor leírták ezt a hasonlatosságot..gondolom maga a sorok leírója sem értette már...

Válasz

Udvardy Sándor üzente 13 éve

1-2 alapigazság:

"A földi nem részesül az égiben.
Ami az égben van, az mind fölötte áll a mocsoknak, és szégyennek; ami a földön van, az mind kifogásolható.
Az isteni nem halandó; ami halandó, az nem isteni....
A feloszlatható testnek két időszaka van: a fogantatástól a születésig és a születéstől a halálig.
A múlhatatlan test számára az időnekk csak kezdete van: a teremtés.
A feloszlatható testek gyarapodnak és csökkennek.
A feloszlatható anyag az ellentétekben kering: megjelenik és megsemmisül. A múlhatatlan anyag a változást önmagában viszi véghez, vagy azzá válik, ami vele egyenértékű.
Az ember születése egy elhalálozás kezdete; meghalása egy születés kezdete.
Ami születik, az természetesen meg is hal; ami meghal az meg is születik....
Ami isteni az nem részesül a múlandóságban, és a halandó nem részesül az isteniben.
A halandó nem kerül halhatatlan testbe, a halhatatlan mégis részt vehet a halandóban....

A menny az a haza, ahol üdvözlik a múlhatatlan testekkel rendelkezőket, a föld a halandó testek lakóhelye...."

Hermész Triszmegisztosz

Válasz

Udvardy Sándor üzente 13 éve

A megjelenésünk jelenlegi formája nem az eredeti test, mely szerint Isten képére és hasonlatosságára alkottattunk!

Válasz

[Törölt felhasználó] üzente 13 éve

Szerinted??

Válasz

androméden üzente 13 éve

a megjelenésünk formája szerinted meghatározza a tudatállapotot is?

Válasz

Udvardy Sándor üzente 13 éve

Konkrétan... a fizikai megjelenésünkre ebben a dimenzióban, és az ezzel járó tudati állapotra.

Válasz

androméden üzente 13 éve

mire gondolsz?

Válasz

Udvardy Sándor üzente 13 éve

Elgondolkodtató.....
Vajon az énünk minek minősül?

Válasz

Mátis Éva üzente 13 éve

Álmodban, vagy ébrenlétben? Kedves varázsló! :~)

Válasz

androméden üzente 13 éve

nem hinném, valami oka van..a gólemet én is hallottam már, de nem olvastam talán itt az ideje jó kis agyag-gólemeket életre-hívni :D

Válasz

Mátis Éva üzente 13 éve

Tévedtem, hogy a nevét most olvastam ...
Megnéztem a Wikipedia-t , és annyiban helyesbitek, hogy már hallottam róla.
Ami megdöbbentett az , hogy Kafkát emlitettem itt, milyen véletlen?
kortársak voltak! Mindkettő élt Prágában, Németországban,
Foglalkozott a Kabbalával, az egyik a Golemet, a másik az Átváltozást
irta! Koincidencia szerinted???

Válasz

androméden üzente 13 éve

nem csak most láttam h miket írt, a gólem híres könyve, de ennek a címe sejtet valamit..

Válasz

Mátis Éva üzente 13 éve

Sorry, én még a nevét is most olvastam először. Miért te olvastad?

Válasz

androméden üzente 13 éve

Meyrink, Gustav (1868-1932) A jövő érzékelésének lehetőségei
valaki olvasta már?

Válasz

Mátis Éva üzente 13 éve

A hernyó és a pillangó atomjaira bontva ugyan az a lény, csak valami
csodálatos átlényegülés történt.
De szeretnélek emlékeztetni benneteket egy másik irányú
transzformációra is. Gondolom mindenki ismeri Franz Kafka
Átváltozás cimű irását...

Válasz

Udvardy Sándor üzente 13 éve

Ebben az estben a hernyó "eltűnik" ugyan, helyet adva a pillangónak:)

Válasz

[Törölt felhasználó] üzente 13 éve

Amit a hernyó a világ végének tekint, azt a mester Pillangónak nevezi(A Messiás kézikönyve)

Válasz

Udvardy Sándor üzente 13 éve

Richard Bach Illúziók című kiváló könyve is eszembe jutott....
Meg Buddha kijelentései, bár ez utóbbiakat lehet, hogy Te jobban ismered. :)

Válasz

[Törölt felhasználó] üzente 13 éve

No és ha valaki azt gondolja hogy beteg vagyok akár ezért a megjegyzésért ... akkor mi van ,semmi.....itt tart..............

Válasz

[Törölt felhasználó] üzente 13 éve

Igen minden illuzió!! De jó becsapós ám!!mindíg elhiszed, vagyis nem ismered el hogy TE teremted életed filmjét .....a statisztákat...és mindent,no meg ők is , így kialakul a játszótér....,,ahol néha lehorzsoljuk a térdecskéinket".

Válasz